Thursday, March 3, 2011

to the NeXt StAGE!! getting engangge!!=)

hai!!

i'm back with my story...hehehhe...
after lebih kurg 3 bulan dirisik....kami di ikat ngan ikatan pertunangan....wiwiwiiwi...mcm mimpi je rasenye...x sangka hubungan kami sejauh ni...hehehe...actually suke jer =P hahhahah...

Tanggal 11.10.09 ikatan pertunangan antara aku dan dia termetrai=) Alhamdulillah...syukur sangat!!

cincin dan sedikit wang hantaran sebagai tanda pertunangan.....wiwiiwi...

time tunang mesti la ade tempoh yg dibincangkan ye x??hehehhe....dan oleh sebab time 2 aku baru je sambung master..so aku engat just tunang je la dulu kan...hoho...aku n si die mencadangkan 2 tahun untuk tempoh ikatan...tp....deng deng deng....org tua2 ckp ..xle...x elok tng lame2..."xpe2...kite ckp je ikat setahun hidup...nk cepat boley..nk lambat pun boley...hahahha..." so kami di ikat slame setahun hidup...itu la alkisahnye...hehhehe..okay2...bg upload gambar kenangan indah semasa pertunangan aku berlansung..hehhe...nervous gile time nk kua untuk proses menyarung cincin...mane taknye..smue mate memandang ke arah aku...layaaaaannnnn jela....nk tunang kan...jadi artis buat seketika=P hahahahah...

nilah....mini pelamin pertunangan aku....my theme is PINK color...hehehee
haaaa,....inila aku...tembam kan...hahahha...in pinky dress...
 
selitkan sikit...ni la ibunda tercinta....also in pink...follow the theme=) hehe
 
thanx korang!! coz sudi hadir di majlis tunangku...hehehe..luv uols la=) wiwiiwi
sirih junjung pihak lelaki..=)
ni pulak dari pihak aku=) hehhe
perfume...black is their theme=)
perfume for him!!wiwi


cukup la kot pic..kang bnyk sgt plak upload..huhu..kalo ekot hati mmg nk je upload bnyk2...hehehe...kami berbalas dulang 9 pihak lelaki..11 pihak perempuan..hehehe..nak tau x? mak mertua sempat bgtau kat my fiance time 2la..."pipinya sejuk time mak cium tadi.." mmg nebes pun time 2...hahhaha.=))...
Di kesempatan ni aku nk ucapkan special thanx 2 my beloved family-ma&abah..kakak2..adik2.ipar2.. yg sentiase ade n memberi sokongan walau ape pun aral yg datang...n buat abg =en suami n family 2...kawan2 y sentiase menyokong...coz i'm doing the rite things!!=) i love u all so much!! muaaaaahhhhhh!!=)


Alhamdulillah...majlis berjalan lancar...ramai jugak tetamu y hadir..almaklum la..lepas raye kan...hehehe...aku bersykur....Allah sentiase ade ketika aku sangat memerlukan Nya...THANX U ALLAH!!...For sending me a guy that can lead me in the rite way...cLOsE To U...Allah....=) 
~~moga Jodoh kami kekal hingga ke hujung nyawa...amin~~
ps/: tercari2 gambar tunangku??hehhehe...keep it for a while...wait in the next episode=) heheheh...wasalam..

No comments:

Post a Comment