Sunday, February 20, 2011

dAri kAwaN ..kAwaN rAPat...tup tup antar tande=) heee

assalammualaikum ....

dah lame gak x update..heee...ni pun curi2 mase untuk menulih..heee...
arini aku nk sambung kisah y sebelum ni=) wiwiiwi...

Start dari itulah -tahun 2008 aku membuka ruang di hatiku buat suami ku...hehehe...(blushing face!!)
kami berkawan...mengenali latar belakang masing-masing...kenal hati budi...tp tula bukan senang nk kenal seseorg tau..even sekarang pun masih get into my husband..hehhe..bukan ape...time tu aku masih study lg kan (final year..yeah!!)..dan die pun still study (wat master)...nk contact melalui handfone jer..xde jumpe2 ni..hehhe...still new kan...ingat lagi time tu terkenal ngan nombor HAPPY...nombor y boleh cakap lame dgn hanye bayar RM 1 kalo x clap la...hehhe...tp time tu suamiku xde pun no ni..then die sanggup pinjam kat kawan die (tp topup sendiri la..hehehhe)....tp x lame pun pakai no 2...coz x best pinjam2 no ni..hehehe...


Dari kawan..timbul rase sayang = love
One of his effort yg aku nampak and RealLy MELT my heart is one day die datang jumpe aku cakap nk bagi makanan which is beger coz aku nk stayup kot malam tu...then wat i found is BEGER of coz  hehehhe...tp ade mende laen jugak dalam plastic beg yg ade beger ....ada HANDFONE!! Ya ALLAH!! aku mmg terkejut...dan actualy x brape suke coz we even dont have any serius relationship on that time...dan yg sweetnye...die kate..."awak amek  n pakai je dulu, gune untuk saya hubungi awak...dah ade nombor skali ni..."huhuhu..on that time sangat terharu...He really want to know me well...and sampai sekarang handfone tu masih aku gune....tapi jangan salah sangka coz handfone yg die bagi bukanlah handfone mahal...akan ku pamerkan nant...hehehe...mahal ke murah ke semue tu  xpenting..yg penting is keikhlasan dan kesungguhan die untuk mengenali hatiku...wiwiwi..sbb aku ni bukan la materialistic pun...hahaha...seseorang yg sanggup menghabiskan duitnya untuk membeli handfone dan siap ngan nombor line dibawahnya membuatkan hatiku tersentuh....dialah suamiku yg tersayang=)


Falling in LOVE with u...muaaahhh (^_^)  

Inilah handfone yg sangat berjasa pemberian suamiku..hehehe( nokia 1200 xclap la=D )

so..After few month kawan..before convocation..die melamarku..wiwiwi...he want to antar tande-merisik aku...coz x selesa tiada ikatan antara kami...hehe...at least die x segan sangat dtg time hari bersejarahku..my aku graduation day!=) and he know how to entertain my family...thanx abang!!=)...tanggal 26 july 2009 aku di risik oleh jejaka melaya y berjaya menyentuh hatiku...ecececceceh=p sebentuk cincin dan sepasang kain sutera hadiah buatku....lagu ni antara lagu kami bersama..alhamdulillah..moga jodoh kita hingga hujung nyawa..amin...

Buat abang tersayang :

Tak perlu aku ragui
Sucinya cinta yang kau beri
Kita saling kasih mengasihi
Dengan setulus hati

Ayah ibu merestui
Menyarung cincin di jari
Dengan rahmat dari Ilahi
Cinta kita pun bersemi

Sebelum diijabkabulkan
Syariat tetap membataskan
Pelajari ilmu rumahtangga
Agar kita lebih bersedia
Menuju hari yang bahgia

Kau tahu ku merinduimu
Ku tahu kau menyintaiku... oh kasih
Bersabarlah sayang
Saat indah kan menjelma jua

Kita akan disatukan
Dengan ikatan pernikahan... oh kasih
Di sana kita bina
Tugu cinta mahligai bahgia

Semoga cinta kita
Di dalam redha Ilahi
Berdoalah selalu
Moga jodoh berpanjangan

with love,
ayang...isterimu...

No comments:

Post a Comment