Tuesday, February 8, 2011

DaH SaMpAi SeRu...JuSt ThE RiTe TiMe.....



Memang target aku once aku tahun akhir blajar..aku nk bukak pintu hati aku buat kaum adam..chewaah...tipu la kalo aku ckp aku x penah ade ape-ape prasaan kat lelaki...tp 2la..aku ade prinsip...yg kononnye xnak bermaen cinta time study especially time masih mentah...hehehe...dalam takde teman istimewa...aku mempunyai ramai kawan2 rapat lelaki...heee...kawan y bley share prob..mintak tolong...etc...kawan perempuan of coz la ade gak...

dan sepanjang aku blajar..ade jugak a few y cube mendekati diri ku ni...tp jgn salah anggap..coz aku ni xde la categori perempuan yg cantik or cun melecun...aku ni just biase je..tp mybe comel kot coz aku ni tembam..hihi...tp siape yg datang time 2 aku ckp baek2 yg aku xnak ade ade ape2 komitmen during that time..tp of coz bley jd kawan rapat...so sape yg bley trime die akan stay jd kawan rapat..sape yg xle plak...pergi membawa diri...heheh...ala...lg pun we still young..on that time la....

Then, Alhamdulillah....syukur...hati aku di sentuh oleh seorang lelaki...iaitu suami aku sekarang...hehehe...he came on the rite time...hehehe...actually sesuatu yg x diduga...persahabatan y dihulurkan akhirnye membawa kepada alam pekahwinan...aku just follow the flow la katekan...dan y penting restu both parent...wiwiwi...chemistry pun ade so just carry on la...hehhe...

Akhir tahun  2008...tahun akhir belajar...die muncul dalam hidup aku...yg aku pasti die berani la...he shows his effort to win my heart...even time tu die tau aku ade kawan rapat lelaki...tp 2la..keberanian n kesungguhan die la wat hatiku tersentuh..hehe...i should give his chance!!=) U are welcome my dear....Please come in...heee...antara lagu-lagu yg digunakan untuk dijadikan penyampai isi hati suamiku...sepenuh ati (aku x tau pun lagu ni sebelum ni..), lagu suci...kasih kekasih...sume aku suke..tp aku nk coretkan cikit lirik lagu suci...lirik die menyentuh ati aku..hehehe..i love u my hubby.....i will continued in the next episode...

Alangkah indah kehidupan ini
Jika saling mengasihi
Kita hulurkan persahabatan
Dengan niat suci

Alangkah indah oh jiwa nurani
Jika saling menyayangi
Tuhan tidak memandang wajahmu
Tapi di hatimu

Bersihkanlah jiwa dengan amalan
Yang mendekatkan kita kepada yang Esa
Aku redha apa yang ditakdirkan-Nya

Bersamalah kita berdoa
Semoga cinta kau dan aku
Bisa tembus ke pintu syurga
Berkat rahmat-Nya

Cinta yang berlandaskan suci
Tidak pernah mungkiri janji
Sama-sama menanggung rindu
Dan jujur selalu
Hingga ke akhirnya
Suci dan setia.....


No comments:

Post a Comment