Monday, March 14, 2011

da tunAnG confirm DUGAAN lagi kuat.....

Assalammualaikum.....

i'm engaged!! hehehhe...of coz la heppy coz our realtionship da ke stage yg lebih terjamin...hehehe...one step before IJAB n QABUL!! wiwiwiw....

dulu selalu la dgr...org slalu cakap...tunang jangan lame-lame...sbb time tunang darah manis...banyak dugaannya...hohoho...time dulu...dgr je la kan..so skarang its happen to me okay...ya ALLAH...aku tahu...Allah turunkan ujian @ dugaan untuk hambanya yang mampu menanggung nya...tapi ape-ape pun aku tetap bersyukur coz dugaan yg melanda kami bukan lah punca dari kami...tapi .......(paham2 la yer).kami kuatkan semangat...



aku sangat bersykur coz di anugerahkan seorg tunang dan keluarga yang amat memahami...kawan2 rapat pun banyak memberi kata2 semangat agar aku kuat menghadapinya...xpe...aku yakin..keputusan yg aku lakukan sangat tepat..insyaAllah...engat yang penting restu mak dan abah 2 penting...bile our parent "restu" we also get the "restu" from ALLAH...that the key....so i try to be strong n handle the situation with people that really love me...than x u guys!! thanx u ALLAH for sending them to me....to be part of me...

one of my close frenz said to me... " u do nothing wrong...u r good enough...u don have to sacrifice ur life...its ur time..true frenz will always happy for her frenz ...not make their frenz suffer"

yeah!! i admit it...and one time i hope that 'insan' will sedar that what 'insan' do is totally wrong...i just let it be like what they ask...i never putuskan silaturrahim...coz i still umat rasullullah=)...chill!!

last but not least...i heppy being myself!!=)
  and i love cat!!=) {selingan}

Rasulullah s.a.w bersabda yang maksudnya:

“Sesiapa yang ingin diluaskan rezekinya, dipanjangkan umurnya, maka hendaklah ia memanjangkan silaturrahim” 

Riwayat al-bukhari

No comments:

Post a Comment