Thursday, January 13, 2011

sikit la fasal backgroundku...

aku...
urm..aku dtg dr fmily sederhana..siblings aku smue perempuan..aku yg ke 4 dari 7 adik beradik..dgr mcam ramai tp bile msg2 dah g blajar n keje..nmpak macam ckit plak...
aku membesar kat n.9..tp lahir kat sabah..dok sane adela dlm 45 hari..then fly blk semenanjung..so nk ckp sabah tu mmg x pandai langsung la..kmpg plak kat kedah...so kalo nk suruh loghat nogri n utara tu xde masalah la...ade la jugak bunyi nye..hehehe...

and skarang dah pun bergelar isteri kepada suamiku...wiwiwi..baru je langsung akhir tahun 2010..alhamdulillah..kami di satukan kan...mudah2an berkat restu parent kitorg..hubungan kami kekal hingga hujung nyawa...amin...cheeewaaahhh...=)

nnt2 aku akn cite plak cene bley kenal ngan mamat ni...suamiku...wiwiwi...ce cite ce cite..

No comments:

Post a Comment